سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاطراتم

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نظرتون چیه

 

1)چه قدر با حقوق زنان اشنایی دارید
الف)من به زنم گفته ام که میتواند حقوقش را هر ماه برای خودش خرج کند
ب)زن من خانه دار است و در جایی کار نمیکند
ج) منظورتان همان نفقه هست
د)اشنایی کامل دارم اما دلیل نمیشود که ان را رعایت کنم
2)ایا اتومبیلتان را به همسرتان میدهید؟
الف)خیر چون تا چند سال دیگه به هر دوشون نیاز دارم
ب)نهههه خطرناک است
ج)خودم نوکرش هستم هذ جایی بخواد میرسونمش
د)اصلا نذاشتم گواهی نامه بگیره و خودم رو خلاص کردم
3)ایا به همسرتان میگویید دوستت دارم؟
الف)واااااااااا
ب)خودش میداند
ج)رویم نمیشود
د)اگه یگم روش زیاد میشه
4)ایا شب ها خواب همسرتان را میبینید؟
الف)در بیداری میبینمش کافی است
ب)بله انجا هم دوا میکردیم
ج)فکرش رو بکن چه خنده بازاری میشه
د)تا قبل از ازدواج هر شب میدیدم اما الان دیگه قطع شده
5)از همسرتان راضی هستید؟
الف)نه
ب)خیر
ج) نه
د)دروغ بگم
6)رابطه تان با خانواده همسرتان چه گونه است؟
الف)بد
ب)خیلی بد
ج)افتضاح
د)چون داماد سر خانه هستم مجبورم خوب باشم.میفهمی مجبورم